For Organizers

Ticmate - Urobíme Vaše akcie medzinárodnej!
Bola založená v roku 2006, Ticmate 's podnikateľský zámer a cieľ je stať sa vedúca európska spoločnosť pre medzinárodný predaj vstupeniek a výletov do rôznych druhov udalostí. V prvej fáze procesu štartu bolo vytvorenie LondonMusicalTickets.com . Rozšírenie bolo rýchle a úspech je už realitou. www.london-musical-tickets.com Je teraz k dispozícii v dvanástich rôznych jazykoch vo viac ako štyridsiatich krajinách, s rovnomerným rozdelením predaja vstupeniek na všetkých trhoch.

Ticmate bol tiež iniciátorom reality show West End Star vo švédskych TV3 's, kde víťaz získal hlavnú ženskú úlohu rolu v muzikáli Monty Python' s, Spamalot, hral v londýnskom West Ende v 2008/09.
Neustále sa snaží nájsť a rozvíjať nové projekty.

Ste výrobca akcie s medzinárodným potenciálom?
Tak Kontaktujte nás , Budeme vám pomôže dosiahnuť širšie publikum.

Ticmate pracuje s udalosťami v troch fázach:

Pred
V úzkej spolupráci s výrobcami udalosti, výskumu a mapovanie sa vykonáva za účelom nájdenia najvhodnejšie medzinárodné publikum. Po ktorom, stratégia a akčný plán je koncipovaný tak, aby úspešne osloviť vybrané cieľové skupiny a vytvorenie udalosti na medzinárodnej úrovni.

Pri
Účinná medzinárodná posilnenie marketing udalostí a predaj vstupeniek na, budú zase vytvárať ďalšie predaja a dal udalosť na globálnej mape. To by mohlo zahŕňať veci ako na mieru webových stránok a sponzorovanej internetových liniek v miestnych jazykoch. Ticmate má skúsenosti vytvorenie ponuky spolupráce exkluzívne s cestovnými kanceláriami, cestovnými agentúrami a ďalšími príslušnými organizáciami, televíznych relácií a podobne. Google používa Ticmate ako prípadová štúdia o tom, ako úspešne využiť AdWords.

Po
Výsledky projektu sú hodnotené pomocou presné meranie, rozsiahle sledovanie práce medzinárodné publikum, a krajiny-špecifické analýzy až na okresnej úrovni. Tieto informácie sú veľmi cenné, keď sa napríklad plánuje zahraničné turné, plánuje vývoz muzikálov mimo Broadway a West End, etc.

Priekopníci v rámci medzinárodnej akcie

V Ticmate, vidíme preukazujúce zvýšený záujem o medzinárodných podujatiach v najbližších niekoľkých rokoch jednoznačný trend. To bolo úplne zrejmé, v neposlednom rade z vyššie úrokov v našej dcérskej spoločnosti v Londýne muzikál, vo veľmi krátkom časovom období. Celkový trh živých akcií sa stále zvyšuje každým rokom. Napríklad, v roku 2007 nový rekord bol stanovený v londýnskom West Ende, s viac ako 13,6 milióna ľudí navštevuje, pozri tlačovú správu. Tento trend bol posilnený IPK 's štúdie, ktorá prostredníctvom prieskumov sa ukázalo, že akcia Travel, teda ľudí, ktorí cestujú na kultúrne a športové podujatia, je najrýchlejšie rastúcim odvetvím v rámci cestovného ruchu.

Trendy sú aj o tom, že je to skutočná udalosť a zážitok, ktorý zisťuje destinácia stále viac a viac. Medzitým, až do teraz, všeobecné vedomosti a systematizácia k dosiahnutiu medzinárodných zákazníkov na nové udalosti všeobecne nenaplnilo v rámci odvetvia. To je miesto, kde Ticmate vidí veľký potenciál.

Unikátne riešenie v kombinácii s dlhoročnými skúsenosťami

Ticmate má svoju vlastnú sieť medzinárodných marketingových a predajných kanálov. Naše špeciálne technická platforma, v kombinácii s našou dlhoročné skúsenosti a know-how, vytvára záujem okolo a nájde publikum pre, medzinárodné podujatia, ako sú muzikály, opery, kabarety, športové podujatia a koncerty. V budúcnosti budú naši zákazníci môcť si svoje letu a na hotelové a dokonca aj jedlo, bez toho aby museli opustiť naše webové stránky.

Bohaté skúsenosti v oblasti predaja vstupeniek a akcie

Zakladateľ Ticmate a hlavným vlastníkom, Marcus Moeschlin, má bohaté skúsenosti v oblasti predaja leteniek na medzinárodné podujatia. Bol jedným z iniciátorov vstupeniek siete Global, v ktorom 22 krajín kupoval a predával vstupenky na medzinárodných podujatiach od seba. Okrem toho, že pracoval s niekoľkými špecifických výrob. Marcus bol napríklad zodpovedný za švédsku začatia Peter Jöback v Miss Saigon a Petra Nielsen v Chicagu hudobné, ako hral v Londýne. Podľa Sue Uings na Cameron Mackintosh, v tomto období 30% ľudí v publiku boli na návšteve Švédmi.

V dôsledku toho, Marcus Moeschlin začala aj myšlienku, že Švéd mal najať, a vyplňte, Royal Albert Hall v Londýne so svojimi krajanmi. Robert Wells páčil tento návrh a pripravila spolupráce, ktorá viedla k naplneniu Wells Royal Albert Hall tri roky v rade, a väčšina publika prišla zo Švédska.

Kontakt

Ste výrobca udalosť snaží osloviť medzinárodné publikum? E-mail International.event v ticmate.com a poďme hovoriť.

For Organizers
English
Ticmate.sk


To cart