FAQ

Ako môžem získať moje lístky? Ako môžem získať moje lístky?
Do divadla sa obliekania? Do divadla sa obliekania?
V koľko hodín mám ukázať? V koľko hodín mám ukázať?
Čo sa stane, keď nemôžem použiť svoje vstupenky? Čo sa stane, keď nemôžem použiť svoje vstupenky?
Čo to znamená, že moje lístky sú "na vyžiadanie"? Čo to znamená, že moje lístky sú "na vyžiadanie"?
Páči sa pri zbere svoje vstupenky musím ID? Páči sa pri zbere svoje vstupenky musím ID?
Myslíte si, pridať rezervačné poplatky? Myslíte si, pridať rezervačné poplatky?
Mám otázku alebo sťažnosť? Mám otázku alebo sťažnosť?

Ako môžem získať moje lístky?

Musíte vytlačiť voucher / e-ticket (y), ktoré zašleme na Vašu e-mailovú adresu ako dokument vo formáte PDF, a budete musieť priniesť kópiu so sebou na miesto určenia. Tu je nutné vymeniť voucher / e-ticket (y), pôvodné vstupenky alebo zobraziť na požiadanie voucher / e-vstupenku (vstupenky) na schôdzi adresu pre Vašu akciu. Je veľmi dôležité, aby ste si pozorne prečítali všetky informácie vytlačené na voucheri / e-vstupenku (vstupenky).
Back to FAQ

Do divadla sa obliekania?

Obvykle nie je dress code, elegantné a ležérne oblečenie je v poriadku, ak neexistujú iné odporúčanie. Prečítajte si prosím poukazu / e-ticket (y), veľmi starostlivo, ako sme tu uvádzať všetky obliekania, ktoré sa môžu týkať vašej rezervácie.
Back to FAQ

V koľko hodín mám ukázať?

Je vhodné, aby sa dospelo medzi 15 min. do 30 min. pred. Prečítajte si prosím poukazu / e-ticket (y), veľmi starostlivo, ako sme tu spomenúť presný čas schôdzky pre rezerváciu.
Back to FAQ

Čo sa stane, keď nemôžem použiť svoje vstupenky?

Vstupenky zvyčajne nemožno vrátiť, zrušený, alebo vymieňať s ostatnými dátami. Ale ak si nemôžete použiť svoje vstupenky sa budeme samozrejme snažiť v našich silách, aby vám pomohol. Prosím, kontaktujte nás cez kontaktný stránku na našom webe. Tu sa tiež vysvetliť, ako by ste sa mali správať v prípade, že nemôžete používať svoje lístky. Majte prosím na pamäti, že to môže trvať nejaký čas, aby si vstupenky re-predané iným klientom, a že bude storno poplatok pre nás a náš miestny agent / usporiadateľom Ak sa nám podarí opätovného predaja alebo výmeny vstupenky.
Back to FAQ

Čo to znamená, že moje lístky sú "na vyžiadanie"?

K určitej udalosti, musíme sa dostať na potvrdenie rezervácie, ktoré miesto alebo miestneho dodávateľa. To zvyčajne trvá menej ako 48 hodín. To, čo nazývame "rezervácie na vyžiadanie". Akonáhle bude Vaša rezervácia potvrdená systému alebo nášho dodávateľa, bude vaša e-ticket / poukážky budú zaslané na Vašu e-mailovú adresu, a platba bude dokončená. Ak sa Vaša rezervácia je znížil o mieste konania alebo nášho dodávateľa (zvyčajne preto, že udalosť je vypredaný) Vám zašleme e-mailom, aby vás informoval rezervácie nie je potvrdená a je rezervácia zrušená. Ak sa Vaša rezervácia je zrušená a nepotvrdil, žiadne peniaze sa vypláca a je dokončená žiadna platba.
Back to FAQ

Páči sa pri zbere svoje vstupenky musím ID?

Niekedy budete musieť preukázať na požiadanie platné ID obrázku pri zbere vstupenky. Takže byť istí, že nebudú žiadne problémy či nedorozumenia pri vyzdvihnutí vstupenky prosím prineste platný ID obrázka.
Back to FAQ

Myslíte si, pridať rezervačné poplatky?

Sme často lacnejšie než ostatné agentmi vstupeniek a niekedy dokonca aj lacnejšie ako na mieste sám. To je preto, že sme v zámorí prostriedok, nie predávať na mieste. Ale počítajte, že rezervačný poplatok môže byť zahrnutá v cene letenky o 10-25% pri rezervácii hudobné, divadlo alebo operu. Pri rezervácii lístky na futbal, prosím očakávať rezervačný poplatok medzi 10 až 50%, a možno aj viac, ak stretnutie ste si pre je-match! Musíte si uvedomiť, hoci, že pokladnica má často k dispozícii žiadne lístky, pretože mnoho akcií sú vypredané. Takže by ste mohli zaplatiť poplatok na tomto mieste, ale potom máte zaručené lístok pred odchodom, a nemusíte sa starať o vypredaných predstaveniach a čierneho trhu leteniek, ktoré sú často oveľa drahšie ako ticket cenu!
Back to FAQ

Mám otázku alebo sťažnosť?

Máte nejaké otázky alebo v nepravdepodobnom prípade, sťažnosti, prosím, kontaktujte nás na helpdesk@ticmate.com alebo si na naše telefónne čísla v rámci "CONTACT" na našich stránkach. Vezmite prosím na vedomie, že všetky sťažnosti musí byť zašlite nám najneskôr do 14 dní od dátumu incidentu / tour. Ak obdržíme sťažnosť po 14 dňoch od udalosti / deň zájazdu nemôžeme zaručiť, že vám môže pomôcť v žiadnom prípade!
Back to FAQ

English
Ticmate.sk


To cart